Overslaan en naar de inhoud gaan

Nationaal Comité 4 en 5 mei brengt mobile game uit

Uit een onderzoek van vorig jaar blijkt dat het belang om 4 mei te herdenken afneemt bij jongeren. Het Nationaal Comité heeft de game…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De mobiele game doet wat denken aan het razend populaire game Flappybird. Dit maal speelt echter een witte duif de hoofdrol. De duif staat uiteraard symbool voor de vrede, maar de game ontwikkelaar heeft er een flinke draai aan gegeven. De duif in de game is getransformeert tot een &;Duifkopter&;, die al vliegend door een duiventil kooitjes moet openen en andere duiven moet helpen te ontsnapen. Het is te hopen dat jongeren door het spelen van deze mobile game het waardevolle belang van vrijheid inzien. 

related partner content for mobile comes here

Vorige week bracht het Nationaal Comité reeds , waarin je informatie kunt lezen over alle activiteiten op 4 en 5 mei. 



 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in