Overslaan en naar de inhoud gaan

MTV verwerkt Hyves content in promo

MTV vertoont vanaf vandaag een automatisch gegenereerde commercial waarin real-time concent van Hyves is verwerkt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De 20 seconden commercial die automatisch wordt gegenereerd door middel van software van Automo, is te zien in de reclameblokken op MTV en Comedy Central.

related partner content for mobile comes here

Op MTV worden mensen opgeroepen om zich via een actiepagina op Hyves aan te melden voor één van de goede doelen die meedoen aan World of Difference: Dance4Life, Het Nederlandse Rode Kruis, Plan Nederland, Right to Play of een zelf ingebracht goed doel. Deelnemers promoten zichzelf via een gadget op hun hyvesprofiel. Vrienden en familie van de deelnemers kunnen vervolgens in de gadget stemmen op hun favoriet.

In de commercial is automatisch actuele en openbare informatie verwerkt over de actie de standen van de deelnemers en het aantal stemmen dat ze erbij hebben gekregen in de afgelopen paar uur. De interactieve promo is te bekijken via . De functieprofielen van de te winnen banen staan , net als alle andere informatie over World of Difference. World of Difference heeft behalve een website ook een eigen . Hier is te lezen hoe het de vijf winnaars van verleden jaar tijdens hun World of Difference-jaar vergaat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in