Overslaan en naar de inhoud gaan

Marianne Robben DM-vrouw van het Jaar

Marianne Robben is uitgeroepen tot DM-vrouw van het jaar 2005. Tom Kok van DDMA heeft de Award tijdens het DM-Feest in Club Storm in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marianne Robben is strategy director van Ara en co-auteur van het boek Dialogisch Denken. Ze is onder andere pleitbezorger voor de verschuiving van budgetten van themareclame naar actiemarketing. Ook stelde zij vast dat de effectiviteit van huis-aan-huis folders kan worden verhoogd door combinaties te maken met huis-aan-huiskranten en internet.

related partner content for mobile comes here

Robben werkte eerder als marketing research manager en marketingstrateeg bij TPG Post en doceerde aan de postdoctorale opleiding Direct Marketing van Erasmus Plus. Ook is zij Nima Examinator voor de DMM- en DMA-examens en bestuurslid van VEActive.

Eerder won Robben al het Carel Rog Scolarship voor vernieuwend onderzoek in direct marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in