Marianne Robben DM-vrouw van het Jaar
Marianne Robben is uitgeroepen tot DM-vrouw van het jaar 2005. Tom Kok van DDMA heeft de Award tijdens het DM-Feest in Club Storm in…
Marianne Robben is strategy director van Ara en co-auteur van het boek Dialogisch Denken. Ze is onder andere pleitbezorger voor de verschuiving van budgetten van themareclame naar actiemarketing. Ook stelde zij vast dat de effectiviteit van huis-aan-huis folders kan worden verhoogd door combinaties te maken met huis-aan-huiskranten en internet.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Robben werkte eerder als marketing research manager en marketingstrateeg bij TPG Post en doceerde aan de postdoctorale opleiding Direct Marketing van Erasmus Plus. Ook is zij Nima Examinator voor de DMM- en DMA-examens en bestuurslid van VEActive.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaEerder won Robben al het Carel Rog Scolarship voor vernieuwend onderzoek in direct marketing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid