Overslaan en naar de inhoud gaan

Kamp mediamanager bij Rabobank Groep

OMD’s Bert Kamp treedt per 1 april in dienst bij de Rabobank Groep als media/middelenmanager.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze stap is volgens Rabo ‘onderdeel van het beleid van de individuele

related partner content for mobile comes here

bedrijven binnen de groep om media en middelen strategie sterker in huis te

gaan bepalen’. De verantwoordelijkheden van Kamp zullen met name liggen in

‘het verhogen en verbreden van media en middelen strategie en een betere

bundeling voor inkoopkracht’. Kamp (39) is achttien jaar actief in de mediawereld. De laatste tweeënhalf

jaar werkte hij bij OMD, waarvan hij medeoprichter was. Ook was Kamp circa

zeven jaar directeur van Equmedia. Onlangs maakte de Rabo Groep bekend de

relatie met dat bureau te verbreken.Tot de Rabobank Groep behoren onder meer de Rabobank, Robeco, Interpolis en

De Lage Landen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in