Overslaan en naar de inhoud gaan

ING en Love Exchange werken tijdens Gay Pride samen voor de liefde

'ING vindt het belangrijk dat iedereen de vrijheid heeft om te kunnen zijn wie ze willen zijn.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vijf (semi-)bekende Nederlanders, dj Erik Arbores, travestiet Jennifer Hopelezz, mode-ontwerper Bas Kosters, zangeres Berget Lewis en journalist Margriet van der Linden, worden binnen Love Exchange gekoppeld aan vijf buitenlandse Heroes of Love, die elk in hun eigen land strijden voor gelijke rechten en eerlijke kansen voor de lesbiennes, homo&;s, biseksuelen en transgenders.

&;ING vindt het belangrijk dat iedereen de vrijheid heeft om te kunnen zijn wie ze willen zijn&;, zegt Kisten Otten, manager Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen ING Nederland. &;Daarom steunen we Love Exchange, waarin jezelf kunnen zijn centraal staat.&; Via ,  en sociale media delen de Heroes of Love hun belevenissen tijdens Amsterdam Gay Pride.

related partner content for mobile comes here

Otten: &;Nederland is een van de meest tolerante landen ter wereld. ING vindt het belangrijk dat iedereen de vrijheid heeft om te kunnen zijn wie ze willen zijn. En wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers de diversiteit van onze klanten weerspiegelen. Vanuit dit oogpunt zijn we dan ook alweer voor de tiende keer aanwezig tijdens de Amsterdam Gay Pride met de PINKautomaten, onze boot tijdens de Canal Parade en steunen we dit jaar tevens het Love Exchange-project.&;


Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in