Overslaan en naar de inhoud gaan

Herstructurering Carat in de VS

Het gaat niet goed met mediabureau Carat in de Verenigde Staten. Er moet een herstructurering komen, waarbij gedwongen ontslagen vallen.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt . Een functionaris van de HR-afdeling mailde per abuis iedereen binnen Carat over de bezuinigingen, terwijl de memo alleen voor de top van het bureau was bedoeld.

related partner content for mobile comes here

In de Powerpoint-presentatie staat wat er moet gebeuren binnen Carat en hoe mensen moet worden verteld dat ze moeten vertrekken. Advertising Age kreeg de memo in handen. Carat-topman Scott Sorokin zegt in een reactie dat de stappen die het bureau wil nemen 'in het belang van de klanten is'. Ontslagen vallen op diverse afdelingen van het bedrijf, niet alleen in de buying-tak. In de memo staat dat juist daar de meeste banen moeten verdwijnen.

Sorokin wilde verder niet kwijt of er nog actie wordt ondernomen tegen degene die de memo heeft rondgestuurd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in