Overslaan en naar de inhoud gaan

H&M blijft bij MediaCom

Er was een uitgebreide mediareview voor een bureau dat de mediastrategie en -inkoop verzorgt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Daar waren vier bureaus bij betrokken. H&M besloot vervolgens in Nederland de samenwerking met MediaCom te verlengen. Maiko Valentijn van MediaCom zegt dat H&M legt de lat hoog legt 'als het gaat om inhoud en kwaliteit van de media-inzet'.

related partner content for mobile comes here

Petra Jansen van H&M: ‘Het niveau van de participerende bureaus was hoog maar unaniem is gekozen voor MediaCom op basis van de inhoud en het team.'

MediaCom wist in de afgelopen maanden ook de mediareviews van  en winnend af te sluiten. Wel koos recent voor Starcom (zonder pitch).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in