
De benoeming van Wootliff valt samen met de publicatie van een on-derzoeksrapport van Edelman naar de geloofwaardigheid van non-gouvermentele organisaties (NGO’s). Uit dat onderzoek blijkt dat NGO’s bij het grote publiek veel geloofwaardiger overkomen dan grote internationals zoals Ford en Microsoft. Volgens het onderzoek - onder 2500 'well-educated and media attentive individuals’ in vijf landen - zijn drie keer zoveel respondenten geneigd de statements van NGO’s te vertrouwen boven die van grote mondiale ondernemingen.
In geval van een corporate crisis is die verhouding 2:1, aldus Edelman. Twee keer zoveel mensen wenden zich dan tot NGO’s als een onafhankelijke bron van informatie. (18-12-2000)
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.com(Bron: PR Week UK)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee