Overslaan en naar de inhoud gaan

Geurende promotie met Persil

De introductie van een nieuwe Persil variant, Natural, wordt ondersteund door een geurende instore promotie actie. De hals van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hierdoor kan de consument de nieuwe variant direct ruiken in het schapzonder de fles te hoeven openen. Senta multisensory concepting bedacht enontwikkelde de actie in samenwerking met Henkel. De geurende nekhanger iseen nieuwe vorm van promotie op de winkelvloer.

related partner content for mobile comes here

‘We merken dat fabrikanten van home en body care producten kampen met tweeterugkerende issues op de winkelvloer. Ten eerste, hoe communiceer ik degeur van mijn producten zonder dat de consument de dop van mijn flacondraait en daarmee de fles er als gebruikt uitziet. En ten tweede hoe val ikop in het drukbezette schap in de winkel. Het antwoord hierop is zoeken naareen creatieve en doeltreffende vorm van instore promotie. Het inzetten vangeur als communicatiemiddel is daar een voorbeeld van. Uit onderzoek blijktdat het de attentiewaarde verhoogt en daarmee aanzet tot (probeer)aankopen’,aldus Femke Veldhuizen van Senta multisensory concepting.

Specifiek voor de nieuwe Persil-variant heeft Sentageurende sachets ontwikkeld. Wanneer de consument langs het schap in dewinkel loopt, komt de geur hem of haar tegemoet. Bovendien valt de nekhanger visueel op en kan de consument thuis het sachet eraf halen en als bijvoorbeeld geurbuiltje voor in de kast gebruiken.

Eerder ontwikkelde Senta al geurende schapstrookjes voor deverzorgingsproducten van Etos en een geurende nekhangers voor Glassex Fresh Shower.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in