Geurende promotie met Persil


Hierdoor kan de consument de nieuwe variant direct ruiken in het schapzonder de fles te hoeven openen. Senta multisensory concepting bedacht enontwikkelde de actie in samenwerking met Henkel. De geurende nekhanger iseen nieuwe vorm van promotie op de winkelvloer.
‘We merken dat fabrikanten van home en body care producten kampen met tweeterugkerende issues op de winkelvloer. Ten eerste, hoe communiceer ik degeur van mijn producten zonder dat de consument de dop van mijn flacondraait en daarmee de fles er als gebruikt uitziet. En ten tweede hoe val ikop in het drukbezette schap in de winkel. Het antwoord hierop is zoeken naareen creatieve en doeltreffende vorm van instore promotie. Het inzetten vangeur als communicatiemiddel is daar een voorbeeld van. Uit onderzoek blijktdat het de attentiewaarde verhoogt en daarmee aanzet tot (probeer)aankopen’,aldus Femke Veldhuizen van Senta multisensory concepting.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSpecifiek voor de nieuwe Persil-variant heeft Sentageurende sachets ontwikkeld. Wanneer de consument langs het schap in dewinkel loopt, komt de geur hem of haar tegemoet. Bovendien valt de nekhanger visueel op en kan de consument thuis het sachet eraf halen en als bijvoorbeeld geurbuiltje voor in de kast gebruiken.
Eerder ontwikkelde Senta al geurende schapstrookjes voor deverzorgingsproducten van Etos en een geurende nekhangers voor Glassex Fresh Shower.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid