eBay en Amazon.com vechten oorlogje uit


Amazon.com daalde op de lijst van de 14e naar de 12e plek. Dat blijkt uit cijfers van Nielsen/NetRatings.
Amazon.com en eBay liggen nek aan nek, volgens Nielsen/NetRatings. Beiden trekken nu ongeveer 22 miljoen unieke bezoekers per maand, maar eBay domineert als het op pageviews aankomt en de tijd die mensen spenderen aan het bezoek. ‘Met meer dan 1,3 miljard pageviews in maart en een gemiddelde bezoekduur van anderhalf uur, is de 'stickiness' van eBay de nieuwe norm voor de hele industrie’, aldus Sean Kaldor, vice-president e-commerce van NetRatings.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe top van sites met de meeste unieke bezoekers wordt in maart 2001 nog steeds bezet door Yahoo (111 miljoen unieke bezoekers, die gemiddeld 57 minuten bleven), AOL (92 miljoen met een gemiddelde van 40 minuten) en MSN (90 miljoen en 51 minuten).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid