Overslaan en naar de inhoud gaan

eBay en Amazon.com vechten oorlogje uit

In maart van dit jaar is het aantal unieke bezoekers van de veilingsite eBay gegroeid met vier miljoen tot meer dan 22 miljoen. Op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Amazon.com daalde op de lijst van de 14e naar de 12e plek. Dat blijkt uit cijfers van Nielsen/NetRatings.

related partner content for mobile comes here

Amazon.com en eBay liggen nek aan nek, volgens Nielsen/NetRatings. Beiden trekken nu ongeveer 22 miljoen unieke bezoekers per maand, maar eBay domineert als het op pageviews aankomt en de tijd die mensen spenderen aan het bezoek. ‘Met meer dan 1,3 miljard pageviews in maart en een gemiddelde bezoekduur van anderhalf uur, is de 'stickiness' van eBay de nieuwe norm voor de hele industrie’, aldus Sean Kaldor, vice-president e-commerce van NetRatings.

De top van sites met de meeste unieke bezoekers wordt in maart 2001 nog steeds bezet door Yahoo (111 miljoen unieke bezoekers, die gemiddeld 57 minuten bleven), AOL (92 miljoen met een gemiddelde van 40 minuten) en MSN (90 miljoen en 51 minuten).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in