Overslaan en naar de inhoud gaan

Digital Design Case: nieuwe digitale identiteit Voordekunst

Crowdfunding platform met knallend 'limoengeel' door Vruchtvlees
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Voordekunst, een platform voor crowdfunding in de creatieve sector, wilde een meer volwassen huisstijl en website. Vruchtvlees ontwierp de nieuwe identiteit voor (vooral) digitaal gebruik. De gebruikte kleuren, waaronder het ‘limoengeel’, knallen van het beeldscherm.

related partner content for mobile comes here

Roman Stikkelorum, creative director bij Vruchtvlees: ‘We hebben een nieuwe online wereld gecreëerd door een onderscheidend kleurenpalet, opvallende patronen, fotografie, webtypografie en een reeks aan webiconen. Hierdoor is de ervaring bij elk digitaal product en elke touchpoint hetzelfde. Het logo is responsive en past zich aan aan het formaat van je scherm.

Voordekunst zegt sinds de introductie van deze nieuwe website en huisstijl een groei van 35 procent aan donaties en funding te hebben doorgemaakt.

Meer over de case:

Credits
Concept, strategie, art direction en identity: Vruchtvlees
Website: Digital Natives

Elke editie van het magazine Adformatie bevat een pagina met het beste uit de wereld van digital design, geselecteerd door het -initiatief. In het blad wordt verwezen naar deze post in het bijbehorende , waar we extra’s en aanvullende info over de case plaatsen.

 



 



 



 



 



 



 



 



 


 

Tip: to Dutch Digital Design! 

Check ook de andere digital design cases van Adformatie:

- Case ;Drawing Room’
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case ;HP bend the rules&;
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case
- Case

Meer over Dutch Digital Design in .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in