Overslaan en naar de inhoud gaan

Data & Analytics Congres 2022

Op 15 november aanstaande vindt het vijfde Data & Analytics Congres plaats bij Wicked Grounds in Amsterdam.
Partner
MOA

De MOA biedt alle expertise om organisaties te begeleiden naar een professioneel, toekomstbestendig data- en insightmanagement. Zij bestrijkt het hele terrein van het in kaart brengen van het menselijk gedrag en behoefte, ongeacht de methode van dataverzameling en analyse.

Lees meer

Het MOA Expertise Center is een betrouwbaar en deskundig kennisplatform voor professionals die op dit terrein werkzaam zijn. De MOA volgt de trends om voor haar partners een gids te zijn in een veranderend insight management landschap.

Lees minder
Data & Analytics Congres 2022
Data & Analytics Congres 2022

Verrassende (inter)nationale topsprekers presenteren hun visie en tips uit de praktijk.

Topics tijdens deze editie zijn onder andere: 
Personalisatie | Segmentatie | Algoritme keurmerk | Where Data Science meets Analytics | Google Analytics

Op data-analytics-congres.nl vind je alles over het programma en de sprekers. Niemand minder dan Finn Raben zal deze editie voorzitten.

De volgende lezingen wil je zeker niet missen:

Importance of understanding the data [keynote]

Jon Puleston | Kantar
“A good camera does not make a good photographer” This presentation will reinforce the importance of understanding the data available, the context within which it was collected, and asking the right questions of the data, and it will conclusively show that collaboration between Insights and Marketing teams always produces the strongest result.

Robert van Ossenbruggen De grootste valkuilen bij segmentatie & personalisatie

Robert van Ossenbruggen | The Commercial Works
Geen marketingtool wordt zo vaak ingezet als segmentatie. Maar dit op het oog vanzelfsprekende stuk gereedschap zit vaak prestatieverbeteringen in de weg omdat de aannames niet kloppen. Ontdek de drie meest voorkomende valkuilen bij segmentatie en personalisatie.

Linking the 'what' and the 'why'

Caroline Dieleman | Savanta
A demystifying practical guide to linking CRM data with research data! Discover how to break down the barriers and to create a path towards building a bridge between the 'what' and the 'why'.

Bekijk het programma en bestel je ticket

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws via de website data-analytics-congres.nl
en onze socials. 
#DAC22 | It’s all about data & analytics!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
MOA

De MOA biedt alle expertise om organisaties te begeleiden naar een professioneel, toekomstbestendig data- en insightmanagement. Zij bestrijkt het hele terrein van het in kaart brengen van het menselijk gedrag en behoefte, ongeacht de methode van dataverzameling en analyse.

Lees meer

Het MOA Expertise Center is een betrouwbaar en deskundig kennisplatform voor professionals die op dit terrein werkzaam zijn. De MOA volgt de trends om voor haar partners een gids te zijn in een veranderend insight management landschap.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in