Cruijff moet brug slaan
Johan Cruijff wordt tijdens het WK voetbal de nieuwe ambassadeur van de Hyundai Motor Company. De Koreaanse autofabrikant is de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is de bedoeling dat Cruijff een brug slaat tussen Hyundai en voetballiefhebbers overal ter wereld. ‘We zijn er enorm trots op dat Johan Cruijff onze ambassadeur is. Deze unieke samenwerking is voor ons de start van een wereldwijde promotie rond ons merk. Hiermee beginnen we direct, in de aanloop naar het voetbaltoernooi’, stelt Byung-Ho Sung, Executive Vice President van Hyundai Motor Company. Het bedrijf komt met een wereldwijde promotiecampagne, waarin voor Cruijff een belangrijke rol is weggelegd. Hij zal onder meer te zien zijn in televisie reclames, advertenties en op internetsites. (Bron: Marketinx)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid