Overslaan en naar de inhoud gaan

Coolblue uitgeroepen tot Beste Webwinkel van Nederland 2015

In Hotel Huis ter Duin zijn donderdagavond de Nationale Thuiswinkel Awards Publieksprijzen XL en Vakprijzen uitgereikt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De consument koos in 7 hoofdcategorieën en 15 subcategorieën zijn favoriet voor de Publieksprijzen XL. en de Vakjury wees in 4 categorieën de winnaars van de Vakprijzen aan.

Winnaars Publieksprijzen XL
De winnaars van de Publieksprijzen zijn bepaald op basis van 5.000 beoordelingen uit een online consumentenpanel van GfK, gecombineerd met 48.000 beoordelingen uit kwalitatief consumentenonderzoek onder eigen klanten. Om in een subcategorie te winnen, moest een webwinkel de hoogste eindscore binnen de subcategorie hebben. Om ook nog de Thuiswinkel Awards Publieksprijzen XL in de hoofdcategorie te winnen, moest de webwinkel de hoogste eindscore hebben van alle subcategorieën binnen de hoofdcategorie.

De volgende webwinkels zijn door de consument tot favoriet gekozen:

Hoofdcategorie 1: Reizen & Vrije tijd: Corendon.nl
Subcategorie A. Sport & Vrije tijd: Voetbalshop.nl
Subcategorie B. Vakanties & Reistickets: Corendon.nl

related partner content for mobile comes here

Hoofdcategorie 2: Mode: TopVintage.nl
Subcategorie A. Baby & Kind: Kleertjes.com
Subcategorie B. Dames- & Herenmode: TopVintage.nl
Subcategorie C. Lingerie & Ondermode: pabo.nl
Subcategorie D. Schoenen: VanHaren.nl

Hoofdcategorie 3: Levensmiddelen & Persoonlijke Verzorging: Superwinkel.nl
Subcategorie A. Levensmiddelen & Supermarkten: Wijnvoordeel.nl
Subcategorie B. Persoonlijke Verzorging & Drogisterijen: Superwinkel.nl

Hoofdcategorie 4: Financiële & Persoonlijke diensten: AfterPay.nl
Subcategorie A. Dating-sites: Relatieplanet.nl
Subcategorie B. Financiële diensten: AfterPay.nl

Hoofdcategorie 5: Huis, Hobby & Cadeau: Kookwinkel.nl
Subcategorie A. Dieren: Agradi.nl
Subcategorie B. Hobby & Cadeau: Greetz.nl
Subcategorie C. Wonen & Tuin: Kookwinkel.nl

Hoofdcategorie 6: Elektronica & Telecom: Coolblue.nl
Subcategorie A. Computer Hard- & Software: 123inkt.nl
Subcategorie B. Consumenten-elektronica & Telecom: Coolblue.nl

Hoofdcategorie 7: Warenhuizen: bol.com

Winnaars Vakprijzen
De winnaars van de Vakprijzen zijn bepaald door een deskundige Vakjury, bestaande uit experts uit de branche en redacteuren van mediapartners. Naar aanleiding van de Vakjurydag op 19 maart heeft de Vakjury uit de deelnemers de volgende winnaars gekozen:

Beste Mobiele Webwinkel van Nederland: bol.com
Beste Startende Webwinkel van Nederland: Proforto.nl
Cross Border E-commerce Award: Hotelspecials.de

De Beste Webwinkel van Nederland 2015 is: Coolblue.nl
Coolblue.nl wordt als Beste Webwinkel van Nederland door de Stichting Nationale Thuiswinkel Awards afgevaardigd naar de vierde editie van de European E-commerce Awards en wordt voorgedragen voor de Entrepreneurial Award. De Cross Border Award winnaar Hotelspecials.de wordt voorgedragen voor de longlist van de European Pure Player Award. Deze Awards worden in samenwerking met Ecommerce Europe op 9 juni uitgereikt tijdens de Global E-commerce Summit 2015.

Winnaars Publieksprijzen XS
Op 5 maart 2015 werden de Publieksprijzen XS uitgereikt in Amsterdam. Bekijk hier de winnaars.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in