Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM en FHV BBDO meeste nominaties bij San

San nomineert 103 campagnes. Opvallend is dat veel kleinere bureaus ook een nominatie binnenhalen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De genomineerde campagnes San Jaarboek 2014 zijn bekend. San nomineert 103 campagnes uit het SAN Jaarboek 2014.

related partner content for mobile comes here

Adverteerders
Adverteerders die hoog scoren zijn KLM met 5, Jumbo, Pon (Volkswagen en Porsche) en Vodafone elk met 4 Nominaties. ABN AMRO, de Persgroep, ING, KPN, SNS Bank en Unilever elk met 3 Nominaties.

Bureaus
Bij de bureaus scoort FHV BBDO met 10 Nominaties het hoogst. Achtung! met 7, Alfred, DDB & Tribal Amsterdam, N=5 en TBWA\NEBOKO elk met 6. Etcetera met 5, Lemz met 4. Daarnaast nog 10 bureaus elk met 3 of 2 Nominaties.

Klein
Directeur van San, Frits Schuring, zegt over de nominaties: &;Opvallend is dat veel kleinere bureaus ook genomineerd zijn in één van de tien categorieën SAN Jaarboek 2014. Alsmede het feit dat het arbeidsmarktcommunicatiebureau Steam drie Nominaties voor Personeelscampagnes in de wacht sleept.&;

De 103 Nominaties van de ingezonden campagnes staan vanaf 26 maart 2015 op de website. Voor het complete overzicht, klik

Vervolgprocedure
In de periode 13 t/m 24 april a.s. gaan de genomineerde adverteerders en hun bureaus hun case presenteren bij Randstad Groep Nederland te Diemen. Kijk voor de datum van uw categorie op de SAN website bij ‘AGENDA’. Alle genomineerden worden door de SAN gebeld voor een geschikt tijdstip.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in