Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijl PR gaat werken voor KWF Kankerbestrijding

BijlPR gaat voor het KWF een plan ontwikkelen en uitvoeren om de rol van onderzoek bij kankerbestrijding onder de aandacht te brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veel mensen kennen KWF Kankerbestrijding en weten dat het met de donaties het onderzoek naar kanker steunt. Maar, waarnaar en hoe wordt dat onderzoek gedaan? Waarom kost het zoveel tijd en geld? En wat levert het op?

related partner content for mobile comes here

Op die vragen kennen maar weinig mensen het antwoord. Reden voor KWF Kankerbestrijding om Bijl PR te vragen een plan te maken voor communicatie over wetenschappelijk kankeronderzoek.

Ondersteunend aan de campagnes van KWF worden onderzoek en de researchers in de spotlight gezet. Dat zal gebeuren rond de collecteweek van KWF in september, en in november rond de televisieshow Sta op tegen kanker.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in