Overslaan en naar de inhoud gaan

Beyoncé weer in commercial Pepsi

Pepsi noemt het heuse co-creatie: de ‘Mirrors’-commercial van Beyoncé voor de frisdrank.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is onderdeel van de samenwerking die Pepsi en Beyoncé zijn aangegaan. In de commercial zingt de superster onder andere haar nieuwe single ‘Grown Woman’.

related partner content for mobile comes here

: ‘De commercial “Mirrors” is een co-creatie tussen Pepsi en Beyoncé. De zangeres is intensief betrokken bij de verhaallijn, de styling en selectie van beelden van de commercial.’

Naast de samenwerking voor de commercial is Pepsi ook betrokken als sponsor van ‘The Mrs. Carter Show World Tour’ van Beyoncé. Enkele weken geleden maakte het frisdrankmerk bekend ook samen te werken met de Nederlandse zangeres Eva Simons, die de opening act van de optredens van Beyoncé in Nederland verzorgt.

Via codes onder de dop van Pepsi’s actieflessen zijn nog kaarten te winnen voor de concerten.

De zangeres werkt al meer dan tien jaar samen met Pepsi en heeft reeds vijf commercials voor het frisdrankenmerk gemaakt.

Kim Potters, marketingmanager Pepsi Nederland: ‘Het verhaal van Beyoncé uit de commercial vertelt precies onze filosofie ´Live For Now´. Geniet van ieder moment en beleef ervaringen die je nooit meer vergeet.’

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in