Overslaan en naar de inhoud gaan

Bereik digital out of home nu ook programmatic inzetbaar

Bereik heeft een groot netwerk van 70 digitale schermen beschikbaar en groeit momenteel door naar 150!
Bereik

Bereik is marktleider op het gebied van digitale billboards met ruim 70 objecten op toplocaties langs drukbezette snelwegen en knooppunten.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bereik heeft een groot netwerk van digitale schermen door geheel Nederland. We zijn marktleider op het gebied van digitale billboards met ruim 70 objecten op toplocaties langs drukbezette snelwegen en knooppunten.

Onze adverteerders bereiken dagelijks een diverse en koopkrachtige doelgroep, aangevuld met relevante data zorgen wij samen met hen voor DOOH campagnes met de grootst mogelijke impact! En daar stopt het niet bij. We zijn momenteel hard op weg om te groeien naar 150 digitale schermen en XL masten. Dit geeft u nog meer mogelijkheden om uw gewenste doelgroep te bereiken en maximaal resultaat te halen uit uw budget.

Ons netwerk bereikt wekelijks 13,5 miljoen passanten en wordt aangestuurd met Broadsign. Daarnaast integreert Broadsign Reach naadloos met o.a. Rubicon, Platform 161, Outmoove en Splicky en is al ons inventory programmatic beschikbaar.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bereik

Bereik is marktleider op het gebied van digitale billboards met ruim 70 objecten op toplocaties langs drukbezette snelwegen en knooppunten.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in