ANWB personaliseert succesvol over meerdere kanalen
Wij zijn experts in marketingsoftware en helpen organisaties om alles uit hun online kanalen te halen. We maken oplossingen die draaien om content en data. Denk bijvoorbeeld aan websites met veel verkeer, slimme webformulieren, rijke bezoekersprofielen, personalisatie en het verhogen van conversie. We zijn opgericht in 1996, hebben circa 100 medewerkers in dienst en tot onze tevreden klanten behoren onder meer Nationale-Nederlanden, ANWB, Ajax en KPN.


Een klantprofiel bij de ANWB bevat tot 300 profielkenmerken. Dat profiel wordt gevuld met data uit allerlei online en offline bronnen. Tel daar alle kanalen bij op, en het zal niet verbazen dat er een slim algoritme nodig is om te berekenen wat voor iemand het meest geschikte aanbod is. Toch slaagt de ANWB daar heel goed in. Download nu de case!
Wij zijn experts in marketingsoftware en helpen organisaties om alles uit hun online kanalen te halen. We maken oplossingen die draaien om content en data. Denk bijvoorbeeld aan websites met veel verkeer, slimme webformulieren, rijke bezoekersprofielen, personalisatie en het verhogen van conversie. We zijn opgericht in 1996, hebben circa 100 medewerkers in dienst en tot onze tevreden klanten behoren onder meer Nationale-Nederlanden, ANWB, Ajax en KPN.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid