
Er worden drie mediaproposities aangeboden, te weten: alleen het achterraam, beide zijdeuren en zowel het achterraam als beide zijdeuren. Daarnaast zijn er plusproposities zoals bannering in de auto, sampling in de auto en/ of via de car2go shop in het centrum van Amsterdam. Ook worden digitale mogelijkheden geboden op de website, nieuwsbrieven en ander sociale media van car2go.
Dennis van der Breggen, Altermedia: 'car2go past in onze mediaportfolio waarbij geldt dat wij alternatieve media bieden voor adverteerders die op een andere wijze dan via de traditionele out-of-home kanalen zichtbaar willen zijn. Iedere car2go is te traceren en we bieden adverteerders volledige transparantie waar hun deelnemende voertuigen zich hebben verplaatst.'
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWDe exploitatie is direct gestart met de Share a Coke campagne van Coca-Cola, waarbij iedereen wordt uitgenodigd om een flesje Coca-Cola te delen met vrienden/familie. Ter gelegenheid van de heropening van het Rijksmuseum zijn de car2go auto’s uitgerust met de visuals ‘Share a Coke with Vincent en Rembrandt’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee