Overslaan en naar de inhoud gaan

Altermedia start media-exploitatie op netwerk van car2go

Altermedia is een samenwerking aangegaan met car2go voor de exploitatie van mediaruimte op het 300 elektrische Smarts tellende netwerk van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er worden drie mediaproposities aangeboden, te weten: alleen het achterraam, beide zijdeuren en zowel het achterraam als beide zijdeuren. Daarnaast zijn er plusproposities zoals bannering in de auto, sampling in de auto en/ of via de car2go shop in het centrum van Amsterdam. Ook worden digitale mogelijkheden geboden op de website, nieuwsbrieven en ander sociale media van car2go.

related partner content for mobile comes here

Dennis van der Breggen, Altermedia: 'car2go past in onze mediaportfolio waarbij geldt dat wij alternatieve media bieden voor adverteerders die op een andere wijze dan via de traditionele out-of-home kanalen zichtbaar willen zijn. Iedere car2go is te traceren en we bieden adverteerders volledige transparantie waar hun deelnemende voertuigen zich hebben verplaatst.'

De exploitatie is direct gestart met de Share a Coke campagne van Coca-Cola, waarbij iedereen wordt uitgenodigd om een flesje Coca-Cola te delen met vrienden/familie. Ter gelegenheid van de heropening van het Rijksmuseum zijn de car2go auto’s uitgerust met de visuals ‘Share a Coke with Vincent en Rembrandt’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in