Overslaan en naar de inhoud gaan

13 genomineerden Pim Marketing literatuurprijs

De shortlist voor de Pim Marketing Literatuurprijs is bekend. 13 boeken maken dit jaar kans op de prijs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De genomineerden zijn:

related partner content for mobile comes here

1- Social Media Marketing - Van strategie naar operatie
Auteurs: Sjef Kerkhofs, Robbert Gangadin
UItgever: Adfo Groep

2- Digitale verleiding - Hoe beïnvloedingsprofielen de online marketing op z'n kop zetten
Auteur: Maurits Kaptein
UItgever: Business Contact

3- Schizofrene marketing - Integratie van online- en offline marketing
Auteur: Joris Merks
Uitgever: Scriptum

4- De Customer Delight Strategie - Enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid
Auteur: Jean-Pierre Thomassen
Uitgever: Kluwer

5- Klant in de driver's seat - Klantgedreven innoveren met cocreatie, crowdsourcing en communities
Auteur: Sjors van Leeuwen
UItgever: Van Duuren Management

6- Briljante business modellen
Auteurs: Jeroen Kemperman, Jeroen Geelhoed, Jennifer op 't Hoog
Uitgever: Academic Service

7- Reclame. Dood of levend - Strategische antwoorden voor marketeers en managers
Auteur: Fons van Dyck
Uitgever: LannooCampus

8- The consumer consulting board
Auteur: Insights Consulting
Uitgever: ebook (Amazon)

9- De verlichte merkdespoot
Auteur: Piet Wulleman
Uitgever: LannooCampus

10- KwaLitijd - De echte waarde van sociale media
Auteur: Jaap Favier
Uitgever: Adfo Groep

11- Anatomie van de Verleiding - Neuromarketing succesvol toegepast
Auteur: Paul Postma
Uitgever: Adfo Groep

12- Customer Profit Max
Auteur: Wil Wurtz
Uitgever: Amazon

13- Het succes van Internal Branding - een sterk merk bouwen en onderhouden
Auteurs: Marc van Eck, Ellen Leenhouts, Linda Ruten
Uitgever: Pearson Benelux

De lijst is binnen het PIM bestuur tot stand gekomen. Een jury buigt zich nu over de genomineerden. De uitreiking is op 28 november, op de Hogeschool van Utrecht.

Afgelopen jaar was een vruchtbaar marketingboekenjaar: volgens Hans Molenaar van Pim zijn er meer dan 50 marketingboeken uitgebracht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in