Overslaan en naar de inhoud gaan

Willem-Albert Bol directeur Business Development Persgroep, Saskia Caelen directeur MediaLab

Wijzigingen in het Advertising team.
Bol caelen
Bol caelen

Willem-Albert Bol krijgt binnen het Advertising-team van de Persgroep (DPG Media) per 1 september een nieuwe rol. Hij wordt directeur Business Development. Saskia Caelen neemt zijn functie als creative director MediaLab over, maar dan als directeur MediaLab.

Het is voor Bol inmiddels de derde functie binnen de Persgroep. Eerder was hij verantwoordelijk voor B-to-B marketing en MediaLab. Als directeur Business Development moet hij met klanten, andere (media)partijen en bureaus meer, grote en impactvolle samenwerkingen afsluiten. 

related partner content for mobile comes here

Caelen moet de creatieve ambities van de Persgroep verder helpen vormgeven en zorgen dat de groei van afgelopen jaren verder wordt versneld. Ze vertrok vorig jaar bij Mindshare, waar ze Partner Client Leader was. Daarvoor was ze actief aan adverteerderszijde bij onder meer Philips en ING en reclamebureau Ogilvy.

Lauren van der Heijden, Directeur Advertising zegt over de benoemingen dat klanten steeds vaker verder willen gaan dan standaard producten en diensten. 'Wij sluiten veel deals waarin naast communicatie ook conceptuele en conversiekracht een onderdeel is. Hierin willen en moeten wij ons doorontwikkelen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in