Overslaan en naar de inhoud gaan

Prins Charles houdt consultant

Hoofd persvoorlichting van de Britse Prins Charles, Mark Bolland, neemt eind februari ontslag om zijn eigen pr-bureau te beginnen. Het hof…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zijn functie wordt geschrapt. Bolland zal namelijk de contacten met de media blijven onderhouden, bijgestaan door een medewerker van Prins Charles. Hij blijft als consultant werken voor het koningshuis. Naast Prins Charles, mag Bolland diens zonen Harry en William, en zijn geliefde Camilla Parker Bowles tot zijn eerste klanten rekenen. Dit betekent echter niet dat hij ook de Engelse koningin zal gaan adviseren. Hoeveel Bolland gaat verdienen is geheim: ‘Dat is privé’, aldus een voorlichter. Bolland speelde een grote rol bij de verbetering van het imago van de prins na de dood van Prinses Diana in 1997. Dat Charles populairder werd dan menig ander lid van het koningshuis, werd Bolland vervolgens in de pers verweten. Toch riep de PR Week hem vorig jaar nog uit tot ‘PR professional of the year’. (Bron: PR week)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in