Overslaan en naar de inhoud gaan

Gregory Kukolj, afkomstig van Booking.com, is de nieuwe cmo van Marktplaats

De nieuwe cmo neemt de positie in van Annemarie Joosen, die in november vertrok.
Gregory Kukolj, de nieuwe cmo van Marktplaats
Gregory Kukolj, de nieuwe cmo van Marktplaats
Gregory Kukolj, de nieuwe cmo van Marktplaats
Gregory Kukolj, de nieuwe cmo van Marktplaats

Gregory Kukolj heeft Booking.com verruild voor Marktplaats. Hij richt zich daar in de functie van cmo onder meer op innovatie, transformatie en data-gedreven groei.

Kukolj leidde bij Booking.com de ontwikkeling en activering van de wereldwijde media- en zogeheten precisiemarketingstrategie in meer dan tien landen, van video, digitale audio tot native advertising en remarketing. Daarvoor was hij vier jaar aan Heineken verbonden als mondiale baas media en digitaal.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe cmo neemt de positie in van Annemarie Joosen, die in november vertrok bij Marktplaats. Zij was er 6 jaar werkzaam, eerst head of marketing bij Marktplaats en vervolgens als cmo van zowel Marktplaats als zusterplatform Tweedehands.

Kukolj noemt zijn nieuwe functie bij een organisatie als Marktplaats 'op dit specifieke moment is buitengewoon motiverend'. Door belangrijke trends als het hergebruik, minder bezit en minder afval van goederen is het merkenportfolio van Marktplaats volgens hem is 'verbazingwekkend goed gepositioneerd om snelgroeiende marktkansen te benutten'. Kukolj ziet onder meer veel mogelijkheden om voor het geavanceerd gebruik van data en een volledige focus op het belang van de klant.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in