Overslaan en naar de inhoud gaan

Beproefd concept voor Playboy

De foto's van Heleen (en Ton?.) van Royen zijn uitgelekt. Via de Playboy van Playboy is een lid van Cyberclub in staat gebleken van een lek…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De foto's van Heleen (en Ton?.) van Royen zijn uitgelekt. Via de van Playboy is een lid van in staat gebleken van een lek gebruik te maken en de foto's daarbij buit te maken.
Het blad zelf ontkent betrokkenheid. Sterker nog, haar internetadviesbureau ontkent zelfs dat er sprake was van een lek, aangezien de betreffende persoon slechts tien minuten zijn gang heeft kunnen gaan, terwijl er beveiligingswerkzaamheden plaatsvonden op de site?.

related partner content for mobile comes here

Tsja, 1) er lijkt me inderdaad meer sprake van een vooropgezette marketingcampagne, want de losse verkoop blijft een goudmijn. 2) mocht mijn cynische misplaatst zijn, dan lijkt een window van tien minuten, dankzij beveiligingswerkzaamheden, mij wel te voldoen aan de definitie van .
En natuurlijk heeft Playboy haar naam wat dat betreft niet mee. De rondom de ook al uitgelekte foto's van Bridget Maasland afgelopen voorjaar maakt mij benieuwd naar de truc en de volgende beroemdheid.

Maar ik schrijf er wel over?-:)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in