Overslaan en naar de inhoud gaan

Candid Group en Pervorm bundelen krachten

Doel is te profiteren van elkaars specialisaties en expertises.
Miniatuurvoorbeeld
© Shutterstock
Miniatuurvoorbeeld
© Shutterstock

Media- en marketingbureaugroep Candid Group en digitaal marketingspecialist Pervorm gaan een strategische samenwerking aan. De partijen hebben daardoor toegang tot elkaars kennis en kunde.

related partner content for mobile comes here

Zonder de eigen expertise te verliezen zijn zij hierdoor in staat een breder pallet aan diensten te bieden. Candid Group telt inmiddels negen bedrijven, waaronder de mediabureaus M2Media en Stroom, marktonderzoeksbureau Vostradamus, ontwikkelingsbureau Lavinci en shared service center Het Mediakantoor.De missie van Candid Group is onafhankelijke Nederlandse bureaus samen te brengen binnen één netwerk. Door die gebundelde media- en consolidatiekracht kunnen de individuele bureaus samen krachtiger optrekken, met als doel: Nederlandse merken beter te laten communiceren. 

Gérard Ghazarian, CEO Candid Group: 'Wij willen de afstand tussen merk en gebruiker verkleinen. Met deze samenwerking zetten wij weer een stap richting ons ideaalbeeld.'

Pervorm was één van de eerste bureaus in Nederland die data, media en creatie bij elkaar brachten voor marketingdoeleinden. Giuseppe Salvaggio, medeoprichter en partner van Pervorm: 'In Candid Group hebben wij een partner met dezelfde kijk op de marketing- en communicatiebranche gevonden. Wij geloven in een flexibele organisatie die volledig focust op de specifieke uitdagingen van haar klanten. Naast ons optimalisatie specialisme groeit onze consultancy tak net zo hard. De samenwerking met de Candid Group stelt ons in staat deze focus te vergroten.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in