Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips maakt lichaamshaar bespreekbaar in nieuwe Multigroomer campagne

Philips lanceert een nieuwe campagne met een inclusieve cast en een frisse blik op mannelijke verzorging in de media.
Partner
DEPT®

Wij zijn een global digital agency die baanbrekende technologie en marketing gebruikt om merken te helpen voorop te blijven lopen. DEPT® creëert end-to-end digitale ervaringen op een wereldwijde schaal met een boutique cultuur. DEPT®’s team van meer dan 4.000+ digitale specialisten werkt verspreid over meer dan 30 kantoren op 5 continenten en voor topmerken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer. Het bureau is klimaatneutraal en B Corporation gecertificeerd sinds 2021 en zet zich in voor een positieve impact op de wereld. www.deptagency.com 

Philips multigroomer campagne
Philips multigroomer campagne
Philips multigroomer campagne
Philips multigroomer campagne

Gemaakt voor every body en everybody: zo wordt de Philips Multigroomer 7000 beschreven in de nieuwe reclamecampagne. Een diverse cast met harige ruggen, onregelmatige baardgroei en haar wat je verder meestal niet op je beeldscherm tegenkomt, vertelt over de ongekende flexibiliteit van het product. Krullend, dik, steil, of golvend – de Multigroomer 7000 trimt, scheert of kan het stylen. 

Jan Schulte, creation manager bij Philips: “Voor deze campagne was het belangrijk om content te maken waarbij we het traditionele mediabeeld van mannelijke verzorging doorbreken. We wilden geen enkele man – en haartype – achterlaten, maar juist de volledige potentie van het product laten zien en hoe dit de juiste keuze is voor  alle verzorgingsbehoeften.”

“Hoe vaak herkennen we onszelf nou écht in de mannen die we op tv zien? Ik in ieder geval bijna nooit”, vertelt João Inácio, creative director bij Dept. “We hebben tientallen verhaallijnen gecreëerd die ons dichterbij de niet-zo-perfecte man brengen met haar wat groeit op elke normale en vreemde plek. Dat is uiteindelijk de realiteit voor de meesten van ons.”

De social-first campagne is het nieuwste resultaat uit de samenwerking tussen Philips en Dept. De content is gemaakt door Argentijnse director Rocio Curdo, bekend voor haar soepele, visueel gedreven verhalen, onder leiding van productiehuis Wenneker.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DEPT®

Wij zijn een global digital agency die baanbrekende technologie en marketing gebruikt om merken te helpen voorop te blijven lopen. DEPT® creëert end-to-end digitale ervaringen op een wereldwijde schaal met een boutique cultuur. DEPT®’s team van meer dan 4.000+ digitale specialisten werkt verspreid over meer dan 30 kantoren op 5 continenten en voor topmerken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer. Het bureau is klimaatneutraal en B Corporation gecertificeerd sinds 2021 en zet zich in voor een positieve impact op de wereld. www.deptagency.com 

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in