Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de week: Can't Skip Hope

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.
Can't Skip Hope - Visit Portugal
Can't Skip Hope (PT)
© https://www.youtube.com/watch?v=lFlFkGV207A
Can't Skip Hope - Visit Portugal
Can't Skip Hope (PT)
© https://www.youtube.com/watch?v=lFlFkGV207A

Je kunt in tijden van corona je marketing stop zetten, of je maakt je marketing zó krachtig dat het een boodschap overbrengt waar je een ieder mee ontroert. Visit Portugal deed dit met Can’t Skip Hope. Country marketing at it’s best. Ook in deze tijden. Terwijl de Portugese landschappen en culturele hoogtepunten aan je voorbij flitsen, wordt het belang van #stayhome en een stapje terug doen benadrukt, om straks sneller weer te kunnen doen wat we voor ogen hadden. En dat mensen dit fijn vinden is bewezen, de video is in vier dagen bijna een half miljoen keer bekeken.

related partner content for mobile comes here

“Nature, landscapes, beaches, and monuments aren’t going anywhere. They will still be there, waiting for a better time to be lived, and we must do the same for a while.”

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Nissen

Actually in my understanding, youtube is serving ads through VAST standards. VAST 3.0 come up with this ad skip option. When user not willing to see those ads they can skip and advertisers usually not perferred this https://www.krogerfeedback.ltd/

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in