Viral van de week: Can't Skip Hope
Je kunt in tijden van corona je marketing stop zetten, of je maakt je marketing zó krachtig dat het een boodschap overbrengt waar je een ieder mee ontroert. Visit Portugal deed dit met Can’t Skip Hope. Country marketing at it’s best. Ook in deze tijden. Terwijl de Portugese landschappen en culturele hoogtepunten aan je voorbij flitsen, wordt het belang van #stayhome en een stapje terug doen benadrukt, om straks sneller weer te kunnen doen wat we voor ogen hadden. En dat mensen dit fijn vinden is bewezen, de video is in vier dagen bijna een half miljoen keer bekeken.
“Nature, landscapes, beaches, and monuments aren’t going anywhere. They will still be there, waiting for a better time to be lived, and we must do the same for a while.”
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidActually in my understanding, youtube is serving ads through VAST standards. VAST 3.0 come up with this ad skip option. When user not willing to see those ads they can skip and advertisers usually not perferred this https://www.krogerfeedback.ltd/