Overslaan en naar de inhoud gaan

Suzuki ook voor dealercommunicatie naar Abovo Media

Het mediabureau was al de mediapartner van het Suzuki-dealernetwerk.
Suzuzki
© 123RF
Suzuzki
© 123RF

Suzuki heeft per 1 januari 2021 alle dealercommunicatie bij Abovo Media/Maxlead ondergebracht. Het mediabureau was al de mediapartner van het Suzuki-dealernetwerk, nu krijgt het ook verantwoordelijk voor alle lokale marketingactiviteiten. Met een speciale ‘Local-Hero-strategie’ gaat een vast team de Suzuki-dealers ondersteunen met de inzet van hun lokale above- en below-the-linecommunicatie.

related partner content for mobile comes here

De ‘Local Hero-strategie’ stelt de tachtig lokale Suzuki-dealers in staat om landelijke campagnes op eenvoudige wijze door te vertalen naar (hyper)lokale campagnes. Op een speciaal online platform kunnen de Suzuki-dealers zelf hun below-the-linemarketingactiviteiten samenstellen en bestellen en zien ze op een dashboard binnen het platform wat de door hen lokaal bereikte resultaten zijn. Het Abovo-team ondersteunt hen bij de middelenselectie en de inkoop van hun lokale campagnes als DOOH, radio en tv.

Alla Oosterling, senior campaignmarketeer Suzuki: 'Door nu naast de media-inkoop ook onze dealercommunicatie bij Abovo Media/Maxlead onder te brengen, professionaliseren wij de ondersteuning aan onze dealers op een efficiënte wijze. We bieden ze meer flexibiliteit, terwijl wij meer inzicht krijgen in het totale advertentieproces.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in