Suzuki ook voor dealercommunicatie naar Abovo Media


Suzuki heeft per 1 januari 2021 alle dealercommunicatie bij Abovo Media/Maxlead ondergebracht. Het mediabureau was al de mediapartner van het Suzuki-dealernetwerk, nu krijgt het ook verantwoordelijk voor alle lokale marketingactiviteiten. Met een speciale ‘Local-Hero-strategie’ gaat een vast team de Suzuki-dealers ondersteunen met de inzet van hun lokale above- en below-the-linecommunicatie.
De ‘Local Hero-strategie’ stelt de tachtig lokale Suzuki-dealers in staat om landelijke campagnes op eenvoudige wijze door te vertalen naar (hyper)lokale campagnes. Op een speciaal online platform kunnen de Suzuki-dealers zelf hun below-the-linemarketingactiviteiten samenstellen en bestellen en zien ze op een dashboard binnen het platform wat de door hen lokaal bereikte resultaten zijn. Het Abovo-team ondersteunt hen bij de middelenselectie en de inkoop van hun lokale campagnes als DOOH, radio en tv.
Alla Oosterling, senior campaignmarketeer Suzuki: 'Door nu naast de media-inkoop ook onze dealercommunicatie bij Abovo Media/Maxlead onder te brengen, professionaliseren wij de ondersteuning aan onze dealers op een efficiënte wijze. We bieden ze meer flexibiliteit, terwijl wij meer inzicht krijgen in het totale advertentieproces.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid