Overslaan en naar de inhoud gaan

Super Digital en Traffic4u gaan verder als ‘Reprise’

De namen Super Digital en Traffic4u verdwijnen van de markt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

IPG Mediabrands Nederland, moederbedrijf van Initiative, UM, Traffic4u en Yune lanceert ‘Reprise’. Onder dit label werken ruim 150 medewerkers van Super Digital en Traffic4u. De namen Super Digital en Traffic4u verdwijnen officieel van de markt.  

related partner content for mobile comes here

IPG Mediabrands wil met de uitrol van Reprise in 42 landen één digitaal label voor zijn klanten creëren. Reprise richt zich op data driven marketing. Het bureau gaat de klanten van Super Digital en Traffic4u bedienen. Ook neemt het klanten over van zusterbedrijven UM en Initiative. Dit gaat om accounts die bepaalde diensten bij Super Digital en Traffic4u had ondergebracht. 

Reprise opereert vanuit het bestaande kantoor van IPG Mediabrands in Amsterdam en het heeft een vestiging in Groningen. Stijn Fien, momenteel managing director van Traffic4u, gaat aan de slag als managing director voor Reprise.

Richard Smoorenburg, chief digital officer van IPG Mediabrands, benadrukt dat er voor bestaande klanten van Super Digital en Traffic4u weinig wijzigt. ‘We focussen ons met deze herstructurering op het verbeteren van dienstverlening en proberen de praktische implicaties zo klein mogelijk te houden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in