
Na een pitchtraject van een halfjaar hebben de Nationale Postcode Loterij en de VriendenLoterij gekozen voor Publicis Media als hun nieuwe mediapartner. Dentsu en Abovo Maxlead zijn nu nog de bureaus voor de twee loterijen.
Vanaf 1 juli 2025 is Publicis verantwoordelijk voor de volledige mediastrategie van beide loterijen, zowel op het gebied van merkcommunicatie als performancemarketing. Ceo Isabelle Dacz van Publicis Groupe Netherlands noemt het pitchtraject 'intensief en inspirerend'.
Eén bureau voor alle mediakanalen
Vacatures
Senior PR & Account lead
HAGENSSenior Contentspecialist
dpg mediaAccountmanager (digital) Intermediairs bij Ster
SterLydi Siebers, managing director van de Nationale Postcode Loterij en VriendenLoterij: ‘Ons doel was om samen te werken met één mediapartner die ons kan helpen bij het ontwikkelen van een geïntegreerde, datagedreven mediastrategie. Publicis overtuigde ons met een consistente visie, strategische scherpte en een team dat onze maatschappelijke missie echt begrijpt. De visie van dit bureau op de inzet van technologie en data biedt veelbelovende mogelijkheden om onze campagnes effectiever te maken en zo meer bij te kunnen dragen aan goede doelen die zich inzetten voor een rechtvaardige, groene en gezonde wereld.’
Siebers zegt 'met waardering' terug te kijken op de samenwerking met dentsu en Abovo Maxlead. 'Daardoor hebben we mooie resultaten kunnen bereiken.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee