Overslaan en naar de inhoud gaan

Merken bouwen: waarom het anders moet

Een frisse blik van het succesvolle bureau dentsuACHTUNG! over het merken bouwen in bijzondere tijden.
Partner
dentsuACHTUNG!

-

Marktleiders worden aangepakt door disruptors, verdienmodellen gaan om en de nieuwe generatie consumenten verwacht écht iets anders. Dat vraagt meer van bedrijven en hun bureau dan ooit. Maar hoe organiseer je dat?

In deze webcast gaan co-MD’s Sven Vening en Boris Nihom in gesprek met Berno Schokker (PON automotive - Volkswagen) en Tom Peeters van (Crisp). Sven: “De lat ligt hoog en de tijd van achterover leunen is voorbij. Dat biedt waanzinnige kansen voor merken en bureaus om het verschil te maken. Wij kijken liever vooruit dan opzij en bespreken aan tafel waarom het anders moet en ook hoe het anders kan”.

We zoomen in dit gesprek niet alleen in op de de veranderende verwachtingen van de consument, maar ook van de moderne CMO’s. Want dit tijdperk vraagt om een diepgaand partnership tussen bureau en opdrachtgever. Of het nou gaat om een nieuwe richting voor een 83 jaar oud icoon, of het neerzetten van een hypermoderne challenger op basis van alleen een business plan. Boris: “Een duidelijk merkverhaal is relevanter dan ooit. Zeker voor merken die een rechtstreekse relatie met hun klanten hebben of willen bouwen. Maar dat verhaal laat zich niet langer vangen in een campagne alleen. Wij brengen de wereld van experience design en customer journeys samen met de wereld van merken en communicatie.”

Kortom:
Een webcast vol praktische tips en concrete voorbeelden, voor merken, marketeers en bureaus met ambitie. Fearlessly Forward! 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Joost Nijland

Boeiend! Ik tune graag in, maar waar meld ik me aan?

Arine Gijsbers-Bovekerk

Waar kunnen we de webcast volgen? Ik ben benieuwd.

Wendeline de Bruijn

Je kan live streamen op homepage Adformatie.nl :-)

Remy Bergsma

De livestream staat hier boven de reacties :)

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
dentsuACHTUNG!

-

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in