Overslaan en naar de inhoud gaan

Bureaus OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase fuseren

NewPort Capital treedt toe als investeerder, groep richt zich op performance marketing.
OrangeValley, MvH Media, AdResults etc
OrangeValley, MvH Media, AdResults etc

De digital marketingbureaus OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan de handen ineen. De bureaus bundelen hun krachten om samen te werken rond data en performancemarketing op de Europese markt. NewPort Capital treedt toe als investeerder om de groei en ontwikkeling van de nieuwe entiteit te ondersteunen.

Deze samenwerking resulteert in een organisatie met bijna tweehonderd werknemers, verspreid over locaties in Amersfoort, Arnhem, Breukelen, Dongen, Gent (BE) en Groningen. Financiële details over de transactie worden niet bekendgemaakt.

Met een actieve buy- & buildstrategie wil NewPort Capital de nieuwe groep tot autoriteit in West-Europa maken op het gebied van performance marketing. Peter van den Anker, partner bij NewPort Capital: 'In de markt van digitale bureaus zien wij ruimte voor en vraag naar een pure performance marketing specialist en wij geloven dat de combinatie van OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase daar het uitstekende platform voor biedt.' 

related partner content for mobile comes here

De nieuwe groep zet in op performance marketing en internationale groei. Oprichter en directeur van MvH Media, Mark van Hattum, krijgt de leiding bij de nieuwe groep. 'Om als bureau de juiste oplossing te kunnen blijven bieden, is het belangrijk om voldoende omvang te hebben. We zijn overtuigd dat diepgang, en daarmee het succes voor onze klanten, bepaald wordt door schaal op het gebied van kennis en data', zegt Van Hattum. 'Opschalen maakt ons relevanter voor zowel klanten als toptalent in het vak en een bijkomend voordeel is dat we met de nieuwe bureaugroep direct een goede geografische spreiding door de Benelux hebben. Daardoor krijgen we de voordelen van deze schaalvergroting ook direct dichter bij onze klanten en professionals.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in