BrandDeli verbreedt zijn portfolio opnieuw door de aankondiging van een samenwerking met Disney op de Nederlandse markt. Per 1 oktober wordt BrandDeli de exclusieve ad sales partner van Disney in de Nederlandse markt. Het saleshuis ziet het als een toevoeging aan de platformen Nickelodeon en Momio.
Allard Ruyl, CEO van BrandDeli: 'Met de toevoeging van Disney heeft BrandDeli de twee sterkste mediamerken voor kids ter wereld in haar portfolio. Wij bieden adverteerders daarmee een breder campagnebereik, efficiëntere inkoop en een groei in brand partnerships-mogelijkheden.'
Beweeglijke markt
De advertisingsales in Nederland deed Disney tot nu toe zelfstandig. Eva van Lemmen, Head of Disney Media Sales & Partnerships, zegt dat ze op zoek zijn gegaan naar een partner met wie ze samen 'op deze beweeglijke markt kunnen inspelen'. 'BrandDeli is reeds marktleider in de kinderdoelgroep.'
BrandDeli wordt verantwoordelijk voor de tv-spot-reclameverkoop en brand partnerships-oplossingen op zowel Disney XD als Disney Channel.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!