Overslaan en naar de inhoud gaan

Bol.com krijgt vreemde recensies over app, maar laat het daar niet bij zitten

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
openingsbeeld tbs
openingsbeeld tbs

De gemiddelde Nederlander steekt diens ongezouten mening niet onder stoelen of banken. Het weer is altijd slecht, de bediening in het restaurant is te langzaam, of het gekochte Tupperware-bakje sluit niet goed.

related partner content for mobile comes here

Ook Bol.com wordt regelmatig overspoeld met keiharde kritiek. Alleen deze mensen die een recensie schrijven over de bol.com-app, weten duidelijk niet helemaal waar ze mee bezig zijn. Bol.com zou Bol.com niet zijn als ze niet met een komische comeback zouden komen waar zelfs Marcel even van moet bijkomen.

 

Als je van een app houdt met lawaaierige wieltjes en slechte kook-skills, dan is de Bol.com-app een match made in heaven.

 


Bol.com houdt wel van wat zelfspot.

tbs


Daar weet Bol.com wel wat extra punten (of sterren) mee te scoren.

tbs


Over goede klantenservice gesproken.

tbs


Bol.com houdt het liever gewoon simpel. 

tbs


Voor 1 ster voor de app doen ze het niet.

tbs


Gelukkig weet Bol.com ook hoe je klanten moet belonen.

tbs

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Flore Hoogendoorn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in