De gemiddelde Nederlander steekt diens ongezouten mening niet onder stoelen of banken. Het weer is altijd slecht, de bediening in het restaurant is te langzaam, of het gekochte Tupperware-bakje sluit niet goed.
Ook Bol.com wordt regelmatig overspoeld met keiharde kritiek. Alleen deze mensen die een recensie schrijven over de bol.com-app, weten duidelijk niet helemaal waar ze mee bezig zijn. Bol.com zou Bol.com niet zijn als ze niet met een komische comeback zouden komen waar zelfs Marcel even van moet bijkomen.
Als je van een app houdt met lawaaierige wieltjes en slechte kook-skills, dan is de Bol.com-app een match made in heaven.
@bol.com Als je 'm al hebt, gewoon nog een keer downloaden
♬ origineel geluid - bol.com
Bol.com houdt wel van wat zelfspot.
Daar weet Bol.com wel wat extra punten (of sterren) mee te scoren.
Over goede klantenservice gesproken.
Bol.com houdt het liever gewoon simpel.
Voor 1 ster voor de app doen ze het niet.
Gelukkig weet Bol.com ook hoe je klanten moet belonen.
In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Flore Hoogendoorn.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!