Overslaan en naar de inhoud gaan

The Best Social Awards 2022: Hammerfest beste bureau, Boos beste YouTube-merk

In totaal zijn er 189 cases ingezonden. Bekijk hier alle ‘Business’-winnaars op een rijtje.
The Best Social Awards 2022: Hammerfest beste bureau, Boos beste YouTube-merk
'Boos' van BNNVara en Tim Hofman valt in de prijzen
The Best Social Awards 2022: Hammerfest beste bureau, Boos beste YouTube-merk
'Boos' van BNNVara en Tim Hofman valt in de prijzen

De Business-winnaars van The Best Social Awards 2022 zijn bekend. Hammerfest is Beste bureau, Boos (BNNVara) is Beste merk op YouTube en Theorie Toppers is Beste merk op Tiktok. Bol.com en GoSpooky werden in verschillende categorieën genomineerd.

related partner content for mobile comes here

De prijzen werden woensdagmiddag uitgereikt tijdens een livestream, vanaf het Rem-eiland in Amsterdam. In totaal zijn er 189 cases ingezonden.

De presentatie van The Best Social Awards was in handen van Sosha Duysker. De Audience-winnaars zijn woensdagavond bekendgemaakt. 

Bekijk hieronder alle Business-winnaars op een rijtje.

Beste livestream: The Streamers, Tribe en Modestus
Beste innovatie: Lay’s, Fitzroy en Capitola Social
Beste Augmented Reality: GoSpooky, Complex Climate en Snap Inc.
Beste merk op Facebook: NS en Johnny Wonder
Beste bureau: Hammerfest
Beste merk op YouTube: Boos en BNNVara
Beste merk op Instagram: Too Good To Go
Beste merk op Tiktok: Theorie Toppers
Beste video: New York Pizza, C2B
Beste community management: Bol.com met Gerda
Beste inhaker: Easytoys, Maurice van Berkel en Martijn Konings
Beste copywriting: Hema en Martijn Konings
Beste branded podcast: Marc Marie en Aaf Vinden Iets, Tonny Media
Beste talent: Jeanet Rook van Etos
Beste influencer campagne: Ministerie van Defensie en Radancy
Beste campagne: C2B en New York Pizza
Beste positive impact: Milieudefensie en Wefilm

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in