De Business-winnaars van The Best Social Awards 2022 zijn bekend. Hammerfest is Beste bureau, Boos (BNNVara) is Beste merk op YouTube en Theorie Toppers is Beste merk op Tiktok. Bol.com en GoSpooky werden in verschillende categorieën genomineerd.
De prijzen werden woensdagmiddag uitgereikt tijdens een livestream, vanaf het Rem-eiland in Amsterdam. In totaal zijn er 189 cases ingezonden.
De presentatie van The Best Social Awards was in handen van Sosha Duysker. De Audience-winnaars zijn woensdagavond bekendgemaakt.
Bekijk hieronder alle Business-winnaars op een rijtje.
Beste livestream: The Streamers, Tribe en Modestus
Beste innovatie: Lay’s, Fitzroy en Capitola Social
Beste Augmented Reality: GoSpooky, Complex Climate en Snap Inc.
Beste merk op Facebook: NS en Johnny Wonder
Beste bureau: Hammerfest
Beste merk op YouTube: Boos en BNNVara
Beste merk op Instagram: Too Good To Go
Beste merk op Tiktok: Theorie Toppers
Beste video: New York Pizza, C2B
Beste community management: Bol.com met Gerda
Beste inhaker: Easytoys, Maurice van Berkel en Martijn Konings
Beste copywriting: Hema en Martijn Konings
Beste branded podcast: Marc Marie en Aaf Vinden Iets, Tonny Media
Beste talent: Jeanet Rook van Etos
Beste influencer campagne: Ministerie van Defensie en Radancy
Beste campagne: C2B en New York Pizza
Beste positive impact: Milieudefensie en Wefilm
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!