Publicis Groupe NL (Boomerang, Publicis Media en Creative en Le Pub) delen banen en tattoos uit tijdens (B)Adnight

Tattoos laten zetten en tequila drinken tijdens Publicis Groupe NL (B)Adnight.

Publicis Groupe NL combineert inhoud, entertainment en carrièremogelijkheden tijdens (B)Adnight

Tijdens Adnight op 4 oktober laat Publicis Groupe Nederland – bestaande uit Boomerang, Publicis Media, Publicis Creative en Le Pub – zich van een heel andere kant zien. Onder het thema (B)Adnight kunnen bezoekers zich onderdompelen in een unieke mix van tattoo-artiesten, tequila, en punk, maar óók deelnemen aan inhoudelijke talks en pitchen voor een bijzondere carrièrekans. De gedachte? Soms heeft “bad” zijn voordelen – je moet buiten de lijntjes durven kleuren om echt impact te maken.

1 Shot 2 Present: Een baan scoren met een pitch van 5 minuten
Het hoogtepunt van de avond is het “1 Shot 2 Present”-evenement. Creatieve talenten krijgen de kans om in vijf minuten hun beste case te pitchen aan verschillende strategy directors en de doorgewinterde CCO’s Remy Kurpershoek en Rico de Lange. De beloning? Een uitnodiging voor een formeel sollicitatiegesprek en de mogelijkheid om aan de slag te gaan bij een van de bureaus van Publicis Groupe Nederland. Aanmelden kan via een speciale inschrijflink: https://us7.list-manage.com/survey?u=13f41a4f88910a414b740a169&id=23b40fc5ec&attribution=false

Gratis tattoo laten zetten en tequilashotjes
Alsof een carrièrekans niet genoeg is, worden de aanwezigen ook uitgedaagd om letterlijk een stap verder te gaan. Tijdens (B)Adnight kan men onder het genot van een shotje tequila plaatsnemen in de stoel van tattoo-artiest Menscheling, die gratis tatoeages zet. Daarnaast worden bezoekers getrakteerd op een punk performance van Bumble B. Boy en een line-up van diverse dj’s die het publiek tot in de late uurtjes zullen vermaken.

Live talkshow met het Gen Z-panel
Ook inhoudelijk is er genoeg te beleven tijdens de avond. In samenwerking met Adformatie presenteert Boomerang FT. het format FT. Opinion. Een panel van jonge creators beoordeelt live campagnes vanuit een Gen Z-perspectief. Onder de sprekers bevinden zich vertegenwoordigers van Rijkswaterstaat, Heineken Amplify en Cambridge Sustainability. Zij verzorgen talks die variëren van duurzaamheid tot community building. Het programma wordt afgesloten met een interview op de Main Stage tussen CEO Isabelle Dacz en creatief directeur Jordi van de Bovenkamp.

Le Pub: de verborgen parel van Publicis
Minder bekend, maar minstens zo invloedrijk, is Le Pub – het bureau dat de creatieve kant van Heineken’s wereldwijde campagnes vormgeeft. Le Pub werkt nauw samen met Boomerang vanuit hun monumentale pand aan de Sarphatistraat en biedt tijdens Adnight een exclusief kijkje achter de schermen. Meer informatie over hun programma is te vinden op Adnight.nl.

Met deze mix van creativiteit, entertainment en carrièrekansen belooft (B)Adnight een avond te worden waar niemand onopgemerkt blijft – en waar zelfs de “bad” kant goed uit kan pakken.

Zien we je daar?!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →