Overslaan en naar de inhoud gaan

Pride & Brands survey

Bij Publicis en Boomerang geloven we sterk in het vieren van diversiteit.
Partner
Boomerang Agency

-

pride is not an ad
pride is not an ad

Onze diversiteit is wat ons uniek maakt, en we zijn ervan overtuigd dat we door onze verschillen te omarmen een begripvollere en harmonieuzere samenleving kunnen creëren. Vanuit deze overtuiging en op initiatief van Boomerang is eerder Pride It Not An Ad ontstaan.

Vorig jaar vierden we met partners en klanten creativiteit in reclame en media tijdens het AmsterCannes festival. Het was één groot feest om ons creatieve vak te vieren, met inspirerende sprekers en panels die zorgden voor een sterk inhoudelijk programma. Dit jaar gaan we op 5 juli 2024 opnieuw de creativiteit in ons vak vieren, maar onder een nieuwe naam: ADsterdam. Het succes van vorig jaar smaakt naar meer!

Vive la difference

Onze 'Vive la difference'-overtuiging krijgt een een belangrijke rol tijdens ADsterdam. De eerst stap daarbij is een onderzoek naar inclusiviteit, pride, LHBTQ+ en de rol van merken op deze gebieden. We willen graag jullie medewerking vragen en jullie grote bereik gebruiken om dit onderzoek tot een succes te maken. Dit kan door het invullen van een survey.

Wil je meedoen aan deze survey, dit duurt maar 3 minuten ga dan naar https://wss.pollfish.com/link/1233dfef-95c0-450b-a901-42cf06995352

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in