Overslaan en naar de inhoud gaan

Ad Alliance verlengt met Disney, Paramount, Warner Bros. Discovery en Ziggo Sport

Samenwerking voor 'de komende jaren'.
Tv video channels
Tv video channels

 Ad Alliance heeft met vier partnerships verlengd. Het gaat om Paramount, the Walt Disney Company Nederland, Warner Bros. Discovery en Ziggo Sport. Daarmee is de advertentieverkoop voor de online en lineaire merken van deze mediapartijen voor 'de komende jaren'.

Het afgelopen jaar werden Rakuten en Fremantle toegevoegd aan het portfolio van het saleshuis.

related partner content for mobile comes here

Director partnerships Gijs van Beek van Ad Alliance: 'Vanaf de start vormen deze vier partners de backbone van Ad Alliance. Een krachtige alliantie valt of staat met het hebben van sterke partners en goede samenwerkingen.'

Vorige week werd bekend dat Ad Alliance het managementteam uitbreidt met Lars Brassem en Richard Knaap. Brassem is de nieuwe salesdirector en verantwoordelijk voor tv-spot, online video, new business en business partnerships. Knaap krijgt de functie head of client leads en krijgt de verantwoordelijkheid voor branded content en digital native.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in