Ad Alliance en The Walt Disney Company Benelux breiden hun bestaande online- en lineaire samenwerking uit naar het SAVOD-domein. Vanaf 17 oktober gaat Ad Alliance de advertentieverkoop voor het vernieuwde ‘Disney+ Standaard met reclame’-abonnement op het streamingplatform Disney+ in Nederland vertegenwoordigen.
Disney+ Standaard met reclame
Disney+ introduceert het nieuwe ‘Disney+ Standaard met reclame’-abonnement wordt in oktober gelanceerd op Disney+ om klanten meer flexibiliteit te bieden, als aanvulling op de reclamevrije 'Disney+ Standaard'- en 'Disney+ Premium'-abonnementen. Vanaf 17 oktober vertegenwoordigt Ad Alliance de advertentieverkoop van Disney+ exclusief in Nederland.
Adverteerders krijgen verschillende mogelijkheden om op Disney+ te adverteren, zoals met pre-rolls en midrolls-slots. Ad Alliance vertegenwoordigt al de lineaire en digitale advertentieverkoop van Disney in Nederland. Begin dit jaar werd de samenwerking verlengd.
Nemesis
Disney+ biedt onder meer tv-series, blockbuster-films en exclusieve Disney+ Originals onder de zes merken Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic en het algemene entertainmentmerk Star. Bekende titels zijn The Simpsons, Grey's Anatomy, The Bear, Only murders in the building en The Mandalorian.
Op 16 oktober komt Disney+ met zijn eerste Nederlandse Original-serie Nemesis.
'SAVOD (Subscription Advertising-Based Video On Demand) is een essentieel onderdeel van onze aanpak om merken te laten groeien', zegt Gijs van Beek van Ad Alliance. Marco de Ruiter van The Walt Disney Company Benelux: 'We breiden om onze relatie met Ad Alliance voor advertentieverkoop uit. Met ons "Standaard met reclame"-abonnementsaanbod kunnen we onze klanten meer flexibiliteit bieden.'
HBO MAX en Sky Showtime
Eerder maakte Ad Alliance dit jaar al bekend de advertentieverkoop voor SAVOD van HBO Max en SkyShowtime te gaan verzorgen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!