Overslaan en naar de inhoud gaan

Ziggo: Reggefiber misleidt consument over glasvezel

Ziggo is een publiciteitsoffensief tegen glasvezel begonnen en specifiek tegen glasvezelbedrijf Reggefiber.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reggefiber noemt glasvezel 'het netwerk van de toekomst' en dankzij de techniek zou 'alles anders en beter' worden. Ziggo vindt dat misleidend en zet de tegenaanval in.

related partner content for mobile comes here

Mensen krijgen volgens Ziggo ten onrechte te horen dat het huidige kabelnetwerk niet geschikt is voor de toekomst. Het bedrijf verspreidt daarom nu folders in gebieden waar het bedrijf actief is en overwogen wordt om glasvezel aan te leggen. Ook worden reclameposters opgehangen en krijgen mensen die er wonen het advies om niet voor glasvezel te kiezen.

'Glasvezel is overbodig. Met kabel bent u even goed voorbereid op de toekomst als met glasvezel', valt onder meer te lezen in de folder.

Bron: NOS.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in