Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat heb je eigenlijk aan een Effie? (2)

Vijf vragen aan Marc Pieterse van N=5 in het tweede van vijf korte interviews.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marc Pieterse is strategy director bij N=5 en - met zijn bureau - winnaar van 1 Gouden Effie, voor Telfort.

related partner content for mobile comes here

1. Wat heeft het winnen van een Effie voor jouw bureau betekend?

&;Een Effie is toch wel echt de prijs der prijzen. Het laat natuurlijk heel goed zien dat je als bureau in staat bent om met creatieve concepten de ambitieuze doelstellingen van klanten te realiseren.&;

2. Wat was de kracht van jouw winnende case?

&;De combinatie van heldere strategische keuzes en een goed creatief concept: de ex-miljonair van Telfort.&;

3. Welke tips heb je voor inzenders van dit jaar?

&;Wees trots op je campagne en resultaten en breng dat gevoel over op papier.&;

4. En wat moeten inzenders absoluut niet doen?

&;Er vanuit gaan dat de jury jouw markt en product snapt.&;

5. Welke Effie-case vind je het sterkst tot op heden? 

&;"Volg je hart. Gebruik je hoofd" van Triodos is een prachtige case van vorig jaar die me meteen te binnen schiet. En een heel oudje, toen ik net in de reclame begon, is de gouden Effie case van Hi "volslagen mobiel".&

Het eerste in deze serie van vijf korte interviews vind je .

Tot kunnen adverteerders en bureaus hun cases inzenden om mee te dingen naar de EffieAwards 2015 van BVA en Vea.

De EffieAwards worden dit jaar op 13 oktober uitgereikt tijdens het door Adfo Groep, Vea en BVA gezamenlijk georganiseerde in het Concertgebouw te Amsterdam aan het Museumplein. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in