Washington Post: adverteren in RSS feeds
De site van de Washington Post is als eerste grote Amerikaanse nieuwssite begonnen advertenties op te nemen in RSS feeds.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De site heeft er meer dan 150, waarvan politiek en opinie het populairst zijn. Yahoo en Google hadden al RSS-reclame.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Binnen RSS feeds worden vooral tekstgebaseerde advertenties gebruikt, maar html rss-advertenties zijn ook in opkomst. Volgens marketeers is het belangrijkste van adverteren in rss dat je de advertenties kan plaatsen bij relevante content. Dat is een van de redenenen geweest dat Publicis namens MSNBC is gaan adverteren in de rss feeds van de Washington Post.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Emerce.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid