Overslaan en naar de inhoud gaan

UbachsWisbrun/ JWT verliest Randstad aan Publicis

Publicis Parijs is het nieuwe bureau van Randstad Holding. Het internationale brandteam van Randstad, waarin Frankrijk, Duitsland, de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het betreft het gehele above-the-line-account. Het account zat sinds 1 januari 2006 bij het kersverse fusiebureau UbachsWisbrun/JWT, waar het was ondergebracht na een samenwerking van 3,5 jaar met FHV BBDO.

related partner content for mobile comes here

Frans Cornelis, Managing Director Group Marketing and Communications van Randstad Holding: ‘Destijds was de overweging dat JWT internationale awareness zou toevoegen aan wat anders een puur Nederlands bureau was. Nu zijn we ervan overtuigd dat onze behoefte op dit gebied voor het komende jaar het beste door Publicis kan worden vervuld.’

De keuze voor Publicis is binnen het brandteam gemaakt. Cornelis: ‘Binnen het brandteam hebben we gekeken welke van onze bestaande bureauconnecties dat het beste zou kunnen doen. Er was al een connectie tussen Randstad en Publicis Parijs.’

De nieuwe campagne - met een ander thema dan ‘Geef je groei de ruimte’ – begint in het eerste kwartaal van volgend jaar. Adformatie meldde vandaag in de papieren versie al dat UbachsWisbrun 15 medewerkers heeft moeten laten gaan. Managing director Ralph Wisbrun gaf de economische recessie hiervan de schuld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in