UbachsWisbrun/ JWT verliest Randstad aan Publicis
Het betreft het gehele above-the-line-account. Het account zat sinds 1 januari 2006 bij het kersverse fusiebureau UbachsWisbrun/JWT, waar het was ondergebracht na een samenwerking van 3,5 jaar met FHV BBDO.
Frans Cornelis, Managing Director Group Marketing and Communications van Randstad Holding: ‘Destijds was de overweging dat JWT internationale awareness zou toevoegen aan wat anders een puur Nederlands bureau was. Nu zijn we ervan overtuigd dat onze behoefte op dit gebied voor het komende jaar het beste door Publicis kan worden vervuld.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe keuze voor Publicis is binnen het brandteam gemaakt. Cornelis: ‘Binnen het brandteam hebben we gekeken welke van onze bestaande bureauconnecties dat het beste zou kunnen doen. Er was al een connectie tussen Randstad en Publicis Parijs.’
De nieuwe campagne - met een ander thema dan ‘Geef je groei de ruimte’ – begint in het eerste kwartaal van volgend jaar. Adformatie meldde vandaag in de papieren versie al dat UbachsWisbrun 15 medewerkers heeft moeten laten gaan. Managing director Ralph Wisbrun gaf de economische recessie hiervan de schuld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid