Overslaan en naar de inhoud gaan

SBS6 en Max sterkste omroepmerken

Omroep Max is de 'vaandeldrager van de publieken'. Het omroepmerk scoort met 32,1 het hoogst van alle publieke omroepen. SBS6 is overall de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit een onderzoek van Brand Momentum, gepubliceerd in Tijdschrift voor Marketing, onder 2000 respondenten van 15 tot en met 65 jaar over een breed scala aan mediamerken.

related partner content for mobile comes here

De uitslag bij de publieke omroepen is opvallend omdat Max pas sinds september 2005 op tv is. Het percentage van 32,1 procent drukt uit in hoeverre de respondenten vinden dat 'het merk terrein gewonnen heeft'. Omroep Max heeft sinds 1 januari 100.000 leden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in