Overslaan en naar de inhoud gaan

Rijksmuseum uitgeroepen tot Nederlandse Marketing Company 2015

Dutch Marketing Awards uitgereikt
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Rijksmuseum is vanavond in een bomvol B. in Amsterdam uitgeroepen tot Marketing Company van Nederland 2015. Het liet De Bijenkorf en textiel- en designbedrijf Vlisco achter zich.

related partner content for mobile comes here

3DHubs, een bemiddelend bedrijf in 3D-printen, sleepte de Dutch Marketing Launch binnen voor de meest onderscheidende introductie.

Dyecoo, de duurzame en waterloze textielverver, won de Dutch Marketing Next, de award voor de onderneming die een goede start en lancering een uitstekend vervolg gaf.

Consistente prestatie

De prijs voor de categorie van beste marketingbedrijf van Nederland werd overhandigd aan Marjolijn Meynen, hoofd Communicatie en Marketing van het Rijksmuseum.

Het won de award voor de bijdrage van ‘consistente’ marketing aan de top-5 positie die het Rijks wereldwijd inneemt. Juryvoorzitter Rupert Parker Brady: &;Het Rijksmuseum heeft zich teruggeplaatst in de hoofden en de harten van Nederlanders&;.

Ook lovende woorden voor de beste startup op marketinggebied in het afgelopen jaar, de bemiddelaar in 3-dimensionaal printen 3DHubs. In twee jaar groeide het uit tot ’s werelds grootste netwerk van driedimensionale printers in 190 landen.  

Brand engagement is de sleutel in de marketingstrategie van 3D Hubs. Het doel is een ‘member get member’-situatie, waarbij bestaande klanten nieuwe klanten aanleveren.

De andere waren HelloFresh en Blendle.

Duurzame textielverver Dyecoo sleepte de award Marketing Next in de wacht voor de enorme energie en waterbesparing waar het textiel mee verf, en de wijze waarop het de markt daarbij betreedt.

Daarbij schonk het bijvoorbeeld aandacht voor de bewijsvoering; de afgelopen jaren zijn grote pilots gehouden in Taiwan en Thailand om textielfabrikanten en ververijen te laten zien dat de baanbrekende techniek écht werkt.

Andere waren Ayden, een technisch innovatief platform online betalingen en SnappCar, een autodeelplatform. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in