Overslaan en naar de inhoud gaan

Prominent kiest voor ZIGT

De winkelketen gaat in zee met het mediabureau voor media-advies, -planning en de inkoop op tv.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Prominent - bekend van de relaxstoelen - is momenteel voor het eerst in haar bestaan te zien op de Nederlandse tv-zenders met een door Selmore ontwikkelde campagne. In 6 flights in 2015 wordt gewerkt aan de merkbekendheid van Prominent onder de kopersdoelgroep (overwegend 50+).

related partner content for mobile comes here

Peter Groothuis; marketingvoördinator bij Prominent: ‘We hebben ZIGT als partner gekozen voor de mediaplanning en –inkoop vanwege het complete adviestraject en de zichtbaarheid die het mediabureau met ons budget kan realiseren. Daarnaast heeft ZIGT dit budget ook gekoppeld aan een goed onderbouwde inschatting van de verwachte stijging in merkbekendheid onder onze belangrijkste doelgroep.’

Rogier Bruggeman, media director bij ZIGT: &;Prominent brengt twee variabelen waar we een brede ervaring in hebben bijeen, namelijk retail en campagnes gericht op een oudere doelgroep. Prominent heeft jarenlange ervaring met het inkopen van actiegerichte campagnes. Gezamenlijk voegen we hier nu een laag met merkgerichte communicatie aan toe. Met ZIGT Predict, onze eigen benchmark op het gebied van investeringen afgezet tegen bekendheidsontwikkeling, hebben wij ook een gerichte doelstelling neergelegd waar Prominent aan het eind van 2015 qua merkbekendheid zou moeten staan. Wij hebben er vertrouwen in dat we deze doelstelling samen met Prominent en Selmore gaan realiseren.&;



Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in