Nom: Telegraaf heeft grootste bereik


Ten behoeve van de vergelijkbaarheid met andere dagbladen worden voor De Telegraaf (en Metro) twee bereikscijfers gegeven. Omdat op zondag het bereik van De Telegraaf lager (en anders) is en er een gemiddelde wordt genomen van maandag tot en met zondag, komt het bereik van de grootste krant van Nederland inclusief zondageditie lager uit.
Het AD heeft volgens NOM een bereik van 7,3, de Volkskrant 5,2 NRC bereikt 2,9 procent en Trouw 2,0. Spits en Metro hebben een bereik van respectievelijk 11,5 en 9,8 procent. Metro heeft exclusief de zaterdageditie 10,8.
Bij de managementbladen heeft met 4,2 procent Intermediair het grootste bereik, bij de opiniebladen Elsevier met 3,5. Libelle (21,3 pct) en Margriet (16,2) zijn 1 en 2 in bereik bij de vrouwenbladen, bij de mannenbladen is dat Playboy met 4,4 procent en Quest (voor het eerst in NOM opgenomen) met 3,4. Jongerenblad Donald Duck bereikt 12,9 procent en gezinsblad Privé 14,7 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de meetperiode hebben 24.302 Nederlanders van 13 jaar en ouder meegedaan aan het onderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid