Overslaan en naar de inhoud gaan

Nom: Telegraaf heeft grootste bereik

De Telegraaf heeft van de dagbladen het grootste bereik in de nieuwste rapportage van de jaarcijfers van de NOM Print Monitor. in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ten behoeve van de vergelijkbaarheid met andere dagbladen worden voor De Telegraaf (en Metro) twee bereikscijfers gegeven. Omdat op zondag het bereik van De Telegraaf lager (en anders) is en er een gemiddelde wordt genomen van maandag tot en met zondag, komt het bereik van de grootste krant van Nederland inclusief zondageditie lager uit.

related partner content for mobile comes here

Het AD heeft volgens NOM een bereik van 7,3, de Volkskrant 5,2 NRC bereikt 2,9 procent en Trouw 2,0. Spits en Metro hebben een bereik van respectievelijk 11,5 en 9,8 procent. Metro heeft exclusief de zaterdageditie 10,8.
Bij de managementbladen heeft met 4,2 procent Intermediair het grootste bereik, bij de opiniebladen Elsevier met 3,5. Libelle (21,3 pct) en Margriet (16,2) zijn 1 en 2 in bereik bij de vrouwenbladen, bij de mannenbladen is dat Playboy met 4,4 procent en Quest (voor het eerst in NOM opgenomen) met 3,4. Jongerenblad Donald Duck bereikt 12,9 procent en gezinsblad Privé 14,7 procent.

In de meetperiode hebben 24.302 Nederlanders van 13 jaar en ouder meegedaan aan het onderzoek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in