Overslaan en naar de inhoud gaan

'Merken moeten zoekmachines meer omarmen'

Internet is het populairste middel voor het zoeken naar informatie over producten. Zelfs offline retail moet het afleggen tegen het web,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Fabrikanten als Philips hebben veel geïnvesteerd in de merkensites, maar deze sites trekken slechts iets meer mensen die op zoek zijn naar productinformatie dan vergelijkingssites en zoekmachines. Maar consumenten die onderzoek doen op Kieskeurig.nl of Google zijn wel erg belangrijk voor merken. Het merendeel van de traffic op deze sites zijn consumenten die op zoek zijn naar informatie over complexe producten zoals mobiele telefoons, audioapparatuur en reizen.

related partner content for mobile comes here

In het onderzoek '', geeft Forrester vier tips:

  • Verfijn de zoekmachinestrategie,
  • Creëer een cumulatief effect voor targetadvertsing,
  • Optimaliseer de site voor consumenten die je product willen kopen,
  • Maak gebruik van de kennis die bij de zoekers naar informatie bestaat.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in