Kankerfonds vraagt aandacht voor preventie met sublieme PR-stunt
Niemand ziet de bult in de straat

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is een van de meest effectieve manieren om sterfte door kanker te reduceren: er op tijd bij zijn. Iedereen weet het, maar hoe breng je het op een originele manier onder de aandacht?
Het Britse Instituut voor Kankeronderzoek, Cancer Research U.K. ging letterlijk de straat op voor de ultieme PR Stunt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In het filmpje is te zien hoe er onder de stoeptegels in een doorsnee straat langzaam een bult groeit. Niemand van de voorbijgangers schenkt er aandacht aan. De boodschap: als het zo simpel is om een bult in de straat te negeren, hoe gemakkelijk zie je dan een heel klein bultje in je eigen lijf over het hoofd?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid