Overslaan en naar de inhoud gaan

Kankerfonds vraagt aandacht voor preventie met sublieme PR-stunt

Niemand ziet de bult in de straat
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is een van de meest effectieve manieren om sterfte door kanker te reduceren: er op tijd bij zijn. Iedereen weet het, maar hoe breng je het op een originele manier onder de aandacht? 
Het Britse Instituut voor Kankeronderzoek, Cancer Research U.K. ging letterlijk de straat op voor de ultieme PR Stunt.

related partner content for mobile comes here

In het filmpje is te zien hoe er onder de stoeptegels in een doorsnee straat langzaam  een bult groeit. Niemand van de voorbijgangers schenkt er aandacht aan. De boodschap: als het zo simpel is om een bult in de straat te negeren, hoe gemakkelijk zie je dan een heel klein bultje in je eigen lijf over het hoofd?

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in